Dit is een heldentitel die op unieke wijze gedenkwaardige ervaringen creëert.

Dit is een heldensectiebeschrijving die jouw vermogen om ideeën om te zetten in realiteit overbrengt. Benadruk jouw innovatieve methoden en passie om bezoekers effectief te helpen bij het bereiken van hun dromen en doelen.

Doel van hetAGM

Het vijf eeuwen oude begrip ‘gevelsteen’ leidt een wat weggezakt bestaan. Een vaagheid door de wisseling van tijdgeest en door allerlei misvattingen. Aan die alleroudste dijkjes met hun voorgevels geven we nauwelijks aandacht. Evenmin letten we op de veranderingen tot straatjes met eigen gevelwanden.

Het is verrassend wat er gebeurt als het begrip ‘gevelsteen’ weer tot leven komt. Want een gevelsteen komt pas tot leven als zij deel uitmaakt van een gevel. We hebben de tijd mee, want Amsterdam wordt weer een voetgangersgebied. En wordt zodoende het grootste gevelstenen-museum van de wereld. 

Het AGM helpt je om zo de stad Amsterdam opnieuw te ontdekken. 
Als het goed is kan je een gevelsteen niet los zien van zijn plek in de gevel. Als het goed is heeft zo’n gevelsteen op dat eigen plekje  ‘zijn eigen verhaal’. “Als het goed is”: hetAGM zet zich in om dat groeiend besef te doen herleven.